Khamis, 4 Februari 2010

3 februari 2010

Hariku adalah pada hari ini.

Apa lagi aku nak cakap sebab aku pun dah sangat mengantuk ni. Apa yang aku tahu sesuatu telah berlaku pada 3 februari 24 tahun yang lalu. Pada waktu dingin pagi, aku telah wujud di dunia Tuhan Yang Satu ini. Nafasku dihembus, nyawaku diberi. Mulutku..merengek. Azan kedengaran di telingaku.

Dan hari ini, hari lahirku yang ke-24. Semakin meningkat usiaku, semakin berat beban yang akan aku pikul. Banyak lagi yang aku kena belajar.

Apa lagi yang aku nak cakap. Korang sendiri melalui peristiwa yang sama seperti aku 24 tahun yang lalu.

Sekarang, aku semakin matang dan akan terus melangkah dan melangkah tanpa henti dengan tujuan yang belum pasti.

Dan sekarang, aku patut tido dengan lenanya. Kembali bersama dunia fantasiku.

Esok aku kena kerja ke tak?




24 tahun masa berlalu.
12:31pm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan