Sabtu, 10 Mac 2012

comel dak

Ya, dulu gua memang comel. Dalam lingkungan umur kecomelan gua, gua sering dijadikan bahan perhatian gadis - gadis yang masih tak kenal apa itu datang bulan. Kecomelan gua sering menjadi bual mulut - mulut saka yang dengki dengan gua. Eh, sekeping dua jer yang dengki dengan gua, yang lain sayang gua. Yer dak? Mana taknya, budak yang baru terhegeh - hegeh nak masuk sekolah pun tak kenal gua. Errr...

Apa ada pada comel? Lu orang comel pun belum tentu lagi dapat gred yang cemerlang pada kertas akhir lu orang nanti. Satu benda yang boleh memberi kesan akhir zaman pada kertas akhir lu orang adalah sifat malas nak jahanam lu orang. Tu jer. Tapi gua lain, malas - malas gua pun ada rajinnya. Tu pasal la UPSR gua ada 1 A jer. Emm emm emm...

Jadinya, tak payah nak bajet diri tu comel sangat kalau perangai macam celaka nak jahanam. Ada makwe kata muka gua macam Aamir Khan. Betol dak?

Gua malas ni sebenarnya.

Madu.
2:45am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan