Rabu, 16 November 2011

aku bukan tuhan

Tidak enak rasanya pabila aku katakan aku menjadi pujaan. Kerna aku bukanlah untuk dipuja atau disembah. Aku bukannya idola atau simbol seks untuk dijadikan tempat gadis - gadis menagih kasih, menagih pertolongan dan juga menagih nafsu dunia. Aku bukan Tuhan untuk memuaskan nafsu kebodohan manusia yang tidak pernah pupus sedari umurnya sebesar jari kelingking, yang kini jari - jari itu bisa berkata apa saja yang tidak terhapus dosa. Aku bukan untuk dipuja, diserakah nafsu, ditempiaskan dosa dari tubuh - tubuh rakus bermain cinta dan melampiaskan mani keluar dengan berjutanya. Aku bukan Tuhan untuk menjatuhkan hukum dan mandatori. Aku bukan Tuhan untuk menghalang cinta - cinta rapuh yang tidak berusia itu. Aku bukan untuk dipuja. Aku hanya hamba yang bodoh dan hina.

Aku hamba,
2:28am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan