Jumaat, 18 November 2011

kejuruteraan

Banyak yang aku nak ceritakan untuk entri kali ini. Banyak yang aku nak kongsikan, banyak yang aku nak semburkan. Banyak sangat. Banyak sangat sampai aku tak mampu nak lemparkan semuanya. Semuanya yang buat aku gembira tak terkata, yang buat aku gampang tak terhingga, hingga hampir membuat aku menjadi bangsat sekali. Nasib baik tidak. Kalau tak, celakalah aku di sini dalam botol yang mencucuk - cucuk aku. Hingga ke tulang sepertinya. Tangan aku masih leka ke sana sini menekan - nekan hingga keterlekaan aku lupa untuk kencing, sedangkan pundi kencing aku sudah hampir mencapai tahap maksima kebertahanannya. Oh, aku tidak tahu fizik. Memang takde kena mengena, sebab aku sedang menggila dan hampir gila. Oh, sudah. Aku sudah buang sampah di luar tingkap. Meja aku kemas sekali lihatnya. Aku terdengar suara orang menjerit di bawah. Gila gamaknya menjerit tengah - tengah malam. Aku tidak tahu kenapa. Takde kena mengena dengan aku. Aku tak buat apa - apa. Hari ni aku taknak melompat sebab sakit kalau jatuh. Kbai.

Memang takde kena mengena pun.
Aku di engineering,
1:04am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan